Alla inlägg under november 2014

Av Kokki - 6 november 2014 22:02

Detta samhällets jävla människor..


En del människor måste skaffa sig ett liv istället för att ta illa upp av allt som sägs.. 

Och till de människorna som säger dem där idiotiska och hemska kommentarerna, LÄGG AV FÖRFAN.. 

Visst alla kan tappa humöret och säga ngt dumt ngn gång ibland, men varje dag är inte okey... 


Jag råkade säga en dum sak idag utan att ens jag visste om de.. Elr jaa jag sa inget men folk hittar på falska rykten för att dem vill ha uppmärksamhet och vi försöka skaffa ett liv genom att förstöra ngns annans.... 


Aja, iaf jag fick stanna kvar efter min engelska lektion för en person hade tagit illa upp, enligt hen hade jag vart tyken och uppkäftig..  

Lite roligt för jag sa bara ''Vi har redan gjort de''...  

Så fick stå 15 minuter i ett fucking klassrum med min engelska lärare och denna personen och bara lyssna på när hen sa massa skit som jag inte ens hade gjort.. 


Ohh har aldrig någonsin fejkat så snäll!  

Jag pissar på vad hen sa om mig, blir bara så arg att man inte kan hålla sig till sanningen.. 

Kanske skulle vi gå en kurs i skolan om att tala sanning och vara positiva, men nej vi får lära oss onödig fakta som vi inte ens kommer komma ihåg om 10 år...  


Vill bara tacka alla andra som fick mig att skratta efter allt som har hänt och att jag fick lyssna på en människa som står och ljuger mig rakt upp i facet     Love it so much... 


Har nog aldrig i hela mitt liv vart så arg och glad samtidigt..  


Nu ska jag ta ut mig aggresivitet genom att snacka vidare på skype med underbara vänner    


Puss hej // Lisan Kokki 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards